Promenad

Nu har jag lagat min mat och ätit mig mätt och belåten. Nu ska jag ta en promenad tillsammans med mina kompisar. Inte för att jag orkar men men. Det är inte ofta man träffar sina kompisar så jag får passa på nu när vädret är så fint. Där efter ska jag komma hem ducha ta min bok och läsa i lugn o ro tills jag sommnar. Jag har precis börjat med min nya bok. Hoppas att den är bra. För mig som nästan aldrig läser böcker så tycker jag att denna va lite svårläst. Men jag älskar svårt!!!!!



Kommentarer

Postat av: summe

aaaa visste väl att du egentligen inte ville följa me så du bara spelade bli sur på nisa o vände tillbaka för att få sitta framför datan! haha men lycka till med boken! försökte läsa första sidan men de gick inte fatta 0

Datum: 2009-05-11, Tid: 14:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0