Packa Packa Packa

Det tar ju inte slut. Hon har ju hur mycket saker som helst. Jag ger upp. Att jag ens behöver sitta innomhus nu när det är så fint väder ute. Jag kanske borde ta barnen och gå ut istället och låta resten packa ifred. Jag behöver något kallt Glass mummss det skulle sitta så bra.

Ni måste bara ser hur huset ser ut. Min dotter har Hira (Sumpans Dotter) i stolen och kör runt henne i vardags rummet, Emine min lilla syster hon sitter på soffan att pratar i Tel! och berättar till mamma om vad vi gör. Min systerson är fullt upptagen med sin Wii! Sumpan och min storesyster är upptagen med köket. Jag!!!  Jag sitter på soffan med datan och försöker spela osynlig. Näää jag måste upp och göra nåt för snart kommer någon börja sura.....


Kommentarer

Postat av: daria

du osynlig haha lite omöjligt gumman

Datum: 2009-05-31, Tid: 18:33:44
Postat av: Kevser

Vadååå varför inte....

Datum: 2009-05-31, Tid: 18:42:01
Postat av: Z

Jag håller absolut med Daria hahahah

Datum: 2009-05-31, Tid: 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0