Lyckad Grill!!

Nu sitter jag hos syrran efter en jätte trevlig grill. Vi va rätt många och det var mycket gott att äta och trevligt sällskap.
Nu sitter jag med systersönerna och spelar Wii såklart. Nisa hade det riktigt roligt idag speciellt med snurrgungorna. Hon blev en aning yr men tröttnade inte utan ville fortsätta tills jag fick sätta stopp för det. Det var ju riktigt härligt väder och det ser ut att hålla sig enligt väderprognoserna under helgen också. Vi får väl se vad man hittar på då. På söndag blir det full rulle med packning inför flytten på Måndag. Så söndag och måndag är det pack och flytt som gäller. Nä nu klagar systersonen på att jag sitter framför datorn och inte vill spela med honom..


Kommentarer

Postat av: summe

amma sokak geziyon bi gunde evde otursan sasardim

Datum: 2009-05-30, Tid: 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0