Klockor

Idag va det planerat att åka till stan med tyvär så blev det inget så det blev inställt till imorgon. Istället blev det en runda i Skärholmen Centrum. Jag ville inte köpa nåt eftersom jag ska till stan imorgon hoppas jag. Då är det lika bra att köpa allt på engång. Min kära dotter följde med oss och hon hade visserligen plockat en massa tidningar från affärerna. Vi gick aldrig in till Ur & Penn men hon hade tagit deras tidning fråga mig inte hur. Hon springer runt som en galning. Jag brukar så sällan att gå in dit. Fast jag vet att dem har fina klockor där. Jag älskar klockor men har så svårt att ha på mig dem. Det känns som om jag inte kan andas när jag har nåt på mig. Jag har precis börjat med örhängen. Men snart är det klockans tur. Jag kollar nu igenom tidningen det finns en massa fina smycken som är på Rea. Kanske borde passa på och besöka Ur & Penn imorgon. Kanske hittar nåt fin till Omskärelsefesten som är snart. Då är det fest VETTJAAAA



Kommentarer

Postat av: Z

Jag gillade den första klockan som är silvrig.. Jag vill också ha en ny klocka lite herrklock aktig if you know what i meaaan =) Ska nog själv ta en titt på ur o penns sida

Datum: 2009-05-11, Tid: 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0