Kermes/Bazar

Idag är det Kermes/Bazar i Skärholmen centrum vi kommer att sälja en massa olika bakelser. Så jag kommer att vara där under heladagen och hjälpa till. Så det kommer inte bli så mycket mer idag men jag kommer att ta en massa bilder som jag kommer visa till er senare.

Jag hade köpt en skjorta till min dotter igår. Hon älskade den så mycket så den fick sova med oss under natten. Idag när jag gick ut från duschen så ser jag henne sitta och försöka klä på sig sina kläder som hon själv har valt. Inget av de passar men det va så gulligt så idag får hon vara precis som hon själv vill.


Kommentarer

Postat av: summe

heheheh tyckte nisa att hon va lik sin moster sumeyye med den fina skjortan eller? kanske därför hon tyckte om den så mkt? till o me barn härmar min stil :Pp

Datum: 2009-05-02, Tid: 20:22:14
Postat av: Kevser

Jaa det e ju så synd att folk inte kan hitta sin egen stil....fast du får ju vara glad att folk ser upp till dig och MIG!

Datum: 2009-05-02, Tid: 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0