Idag?

Nu har jag och mamma städat klart hela huset. Men fortfarande har jag inte kommit på vad jag kan göra idag när det är så fint väder ute. Igentligen vet jag vad jag vill göra gå och SOLA men det vill jag inte göra själv. Måste släpa med mig någon. Ingen annan en sumpan skulle följa med mig men nu har vi kommit överens, först ska vi till vårby badet och träffa lite kompisar och bara käka lite nötter och dricka te. Där efter om vi orkar så kommer vi gå för att sola lite. Nu måste jag dra på mig något innan jag blir sen. Typiskt så är det alltid jag som får höra sisst vart vi ska. Men ändå så blir jag klart först.


Kommentarer

Postat av: summe

mehh du blir ju ALDRIG klar först, de va de värsta det är ju alltid jag som får stå o vänta på er

Datum: 2009-05-30, Tid: 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0