Gröna Lund Here we COME!!

Nu är det bestämt.. Vi ska till Gröna lund  tillsammans med ett gäng! Det ska bli superkul! Det har kommit en ny attraktion, Tele2 Insane! Den måååste man ju bara åka, får se om jag hittar någon som vågar åka den med mig bara! Alla är ju så himla fega! HAHA kanske kan ta o släpa med mig min "snygga svåger" och se om han vågar!

Min dotter sitter brevid mig nu och kollar på klippet och försöker övertala mig att inte åka den.

- Du får inte åka den mamma, jag kommer bli rädd! säger hon

Men fritt fall är ett absolut MÅSTE! Den ska jag försöka släpa med mig så många det bara går! Nu blev jag alldeles uppspelt! Det var så länge sen jag var i Gröna lund det är nog därför!





Kommentarer

Postat av: Anonym

fan vart helt svettig när ja sag det där nej nej nej ak absolut inte den...tänk om de händer nat??? jag är alltid sa negativ när de gäller sant...

Datum: 2009-05-11, Tid: 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0