Grillat och klart

Nu har vi grillat klart. Från början va allt super bra vi grillade vi åt en massa gott. Efter att vi åt oss mätta så lekte vi lite killerboll för att smälta lite. Vi hoppade och skuttade runt en massa. När vi väl hade blivit trötta för att sitta o vila så ville en av kompisarna cykla. Så hon tog cykeln och började cykla en bit det fick oss alla att sakna vår barndom för 1 sekund tills hon ramlade huvudet före från cykeln. Det va ingen rolig syn måste jag säga. Hon skrapade huvodet och började blöda en massa. Ushh det va ingen vacker syn. Men annars va grillen helt okej det va årets första grill för min del men det kommer inte att bli den sista.

Efter grillen blev det en liten Akut besök för flickan. Hon har fått öroninflammation. Så nu har hon fått pencelin som hon ska få dricka i 5 dagar. Sen hoppas vi på att det går över. Nu känner jag för att ta en kopp te och kolla lite på tv innan jag går in i duschen.


Sumpans Spett och mina KÖFTE

Kommentarer

Postat av: Z

Gott!!

Datum: 2009-05-02, Tid: 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0