Globen

Idag hade jag tid hos doktorn för EKG undersökning Globen. Jag har tidigare vartit hos läkaren för att jag har haft det lite jobbigt med mitt hjärta. För att vara på säkra sidan skickade dem mig till Globen heart för att undersöka mig ordenkligt. Dem lät mig sitta på en cykel som jag skulle få cykla så mycket jag orkade. Men USHHH villken dålig kondition jag hade. Jag kunde inte springa mer än 4 min. Jag va helt slut. Men jag tror inte det va nåt farligt med mitt hjärta. Doktorn sa att han skulle undersöka ordenkligt sen senare skulle han höra av sig. Vi får hoppas på det bästa.
Läkaren sa att jag va mycket ung och skulle kunna klara av bättre men tyvär. Tyckte att det va så pinsamt så jag gick raka vägen till gymmet och gymmade i 30 min. Sen där efter gick jag upp till min lilla syster Sumpan och åt en massa god saker för att må bättre. Och nu sitter jag hemma med Te och Bullar. Jaa kondition och jag är inga bra kompisar. Jag är bäst när jag är som latast.

Det är första gången jag ser globen så här nära.


Kommentarer

Postat av: summe

du glömde säga att vi va o sola!

Datum: 2009-05-06, Tid: 22:29:16
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra och det inte e någon fara!!

Datum: 2009-05-07, Tid: 14:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0