Förberedelser inför Sünnet!

För er som undrar så betyder "sünnet" omskärelse. Egentligen så är det inget man brukar göra värsta festen av, för alla pojkar går ju igenom det! Men i tråkiga Sverige så händer det ju inte så mycket, speciellt det här året har det varit bröllopstorka! Så vi har inte fått fixa upp oss ordentligt utan att folk tittar konstigt! Så nu så kommer vi förmodligen överdriva litegrann med uppfixningen bara för att det så sällan händer något!
Det ska vara lösnaglar och lösögonfransar tillsammans med mycket smink och en massa glitter!! 


Kommentarer

Postat av: Z

Woaw snacka om bling bling!! Jag som trodde jag skulle vara uppfixad på mina söners sunnet hahaha jag kommer ju fan vara ...... bredvid er=)

Datum: 2009-05-20, Tid: 16:11:07
Postat av: mm

de e nt tråkit i sverige de finns massor man kan göra

luffa dej med vänner de e as ballt. asså umgås du aldri men vänner?? eller e dina systrar dna närmasre

Datum: 2009-05-20, Tid: 17:21:18
Postat av: summe

MM: jag är hennes bästa och närmaste och enda vän! hehehe! dont neeeeed nobodyyyyy elseeeeee but uuuuuuuuuuuuuuuuu

Datum: 2009-05-21, Tid: 00:32:17
Postat av: mm

aww så gulliga ni är:) inshalla alltid ni 2

man ser att ni e ha sån rikti stark syskonkärlek

Datum: 2009-05-21, Tid: 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0