Dagens Outfit

Nu är jag klar för att gå ut. Så ser jag ut idag....




Bak sidan.

Kommentarer

Postat av: summe

nice gillar din överdel sexig,,, nice boobs

Datum: 2009-05-30, Tid: 23:13:40
Postat av: Anonym

Jag tycker det är lite konstigt att du bär slöja med tanke på att du klär dig såhär tajt...lite dubbelmoral,du täcker ju bara håret men klär dig så tajt att hela din kroppsfigur syns...Meningen är ju att man inte ska dra för mycket uppmärksamhet...det är väldigt fult stil....och att du visar upp din syster kommentar om dina bröst:)stackar dig du verkar vara stolt och det gör dig ingenting att publicera den när du vet att alla som besöker sidan kan läsa den..jag undrar vad din man och dina föräldrar tycker om det här...stackar de...

Datum: 2009-06-05, Tid: 17:49:51
Postat av: Sjalstar

Alla har så mycket åsikter om hur man ska se ut...Men jag väljer själv hur jag vill se ut och vilka bilder jag lägger ut!!! Det jag gör avgör bara jag ingen annan..!!!!Sen om det är fult eller inte det är upp till mig...om du inte gillar det så är det inte så mycket att göra åt saken..!!!!

Datum: 2009-06-05, Tid: 21:17:46
Postat av: A M I R A!

snögg outfit ;)

Datum: 2009-07-15, Tid: 23:45:01
Bloggadress: http://aaamiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0