Börek/Burek

Idag har det varit rätt tråkigt. Inte för att jag har gjort mycket. Under dagen satt jag bara framför datan och gjorde ingenting. Mina syskon har frågat mig under dagen flera ggr varför jag inte har skrivit nått inlägg. Ömmm vad ska jag skriva att jag bara sitter och glor på data skärmen. Ibland kan jag ha så tråkigt att min hjärna kan stanna till.

Efter att mamma kom hem från fredags bönen så ville hon göra Börek/Burek. Inte mig emot det är ju super gott. Speciellt när mamma erbjuder något sånt. Då kan man ju absolut inte tacka nej. Det är inte lätt att göra de heller. Så jag erbjöd att göra degen sen får hon göra resten. Men gud vad det smakar gott. Ni som inte har smakat måste göra de. Om ni känner någon som kan göra be dem ni måste smaka. Det är såååå gott speciellt med yogurt MUMMMS.

Efter den gota maten så ringde mina kära grannar och frågade om jag ville gå ut en runda med dem. Ja då blev jag ju super glad eftersom att jag hade så tråkigt plus att jag va lite mobbad hemma. Nu är jag hemma efter en lång lång promenad och är helt slut.

Så gör du Börek/Burek
                                                                                    




Sen njuter du va den goda maten.

Kommentarer

Postat av: marie

Jaa turkiet är nästan min favorit av alla jag har hört!! :D

Datum: 2009-05-15, Tid: 22:42:10
Bloggadress: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Z

OoooOoo vad sukten jag vart!!

Datum: 2009-05-15, Tid: 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0