Barnvakt

Just nu sitter jag hos min store syster och passar hennes två söner. Efter som att det är fredag så passade dem på att gå på bio tillsammans. Barnen älskar att spela Nintendo WII så passar det mig perfekt att spela åt dem och vinna lite gubbar. Jag får ju inga pengar för att jag sitter barnvakt men jag fick himla stor godis påse. Det va den största godispåsen jag någonsin har fått. Jag kunde inte ens tänka mig att man går och köper så mycket godis. Däremot när vi snackar om godis. Det finns en godis affär i Kungens Kurva. Där dem har gjort svarta prickar som är HELAL = (Utan gelatin) godis. Det är ju bra för oss som inte äter gris. Annars får vi läsa igenom alla godisar om det finns svin eller inte. Plus att dem har runt 500 sortes olika godisar. När man väl har gått in dit så är det lite svårt att gå ut med en liten godis påse.


Kommentarer

Postat av: Emine

Kul idag åt vi pannkaka med glas det var mumsigt de gumman <3

Datum: 2009-05-08, Tid: 19:38:47
Bloggadress: http://emoss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans blogg i min blogg så kan du anmäla dig nu :D

Kram

Datum: 2009-05-09, Tid: 13:21:16
Bloggadress: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

SV; Åh tack så jätte mycket! :)

Datum: 2009-05-09, Tid: 15:59:53
Bloggadress: http://pygmeanna.blogg.se/
Postat av: Mia

Gelatin kan vara vegetariskt också, det kan vara från växter, men det gäller att kolla upp det extra.

Datum: 2009-05-09, Tid: 21:37:53
Postat av: Melis

gelatin är vegetariskt och innehåller inte griskött. seriöst, lär dig fakta och sluta överdriv.



dessutom får muslimer inte äta grisKÖTT, även om gelatin innehöll ben från gris (alltså ben, inte kött) kan man fortfarande äta det.

Datum: 2009-05-10, Tid: 22:21:55
Bloggadress: http://princessmelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns två sorters gelatin, din idiot. lär dig själv istället. den ena är från gris, den andra är vegetariskt!!!

Datum: 2009-06-06, Tid: 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0