Barndom!

Nu har jag suttit med mina syskon och pratat lite om vår barndom! Det har alltid varit en massa drama i vår familj och det fortsätter än..! Det är kanske det som har gjort allt så speciellt! Vi har gått igenom så mycket tillsammans och det har gjort så att banden emellan oss har vuxit starkare! Jag skulle inte byta ut en ens sekund av min barndom mot något i hela världen! Inte ens det dåliga och jobbiga för allt det där har gjort oss till dom vi är idag!

Vi har haft myckeeet roligt också! Hur kan man inte ha de när man är en så stor familj som vi är.. 8 syskon! Kanske inte ska räkna minstingen Emine (www.emoss.blogg.se) eftersom hon kom typ 10 år försent hehe. Vi är iallafall 4 tjejer efter varandra, så det har varit mycket bråk och tjaffs om kläder och smink kan jag säga! Jag och min lillesyster delade rum och mina 2 storesyskon delade rum. Dom hade en massa fina kläder och smink som vi aldrig fick låna men vi hittade en väg att "låna" dom ändå haha! 

Jag borde ta och skriva en bok om vårt liv det skulle bli succe kan jag säga!

Kommentarer

Postat av: Z

Haha aa det kan jag garantera att det skulle bli!! Du borde berätta lite sånt oftare så vi kan tänka o skratta på dom gamla goda tiderna=)

Datum: 2009-05-11, Tid: 15:13:11
Postat av: -malin

Hej igen!

Det har nog varit lite problem mellan min data och din blogg =)

För inlägget med de gröna kläderna och de bruna klädrna det står att det är skrivet för 4, 5 dagar sedan och nu står det helt plötsligt att det var i april.

jätte konstigt.

Men säg gärna till mig när du har tid var du hittade dne. Hejdå!"

Datum: 2009-05-11, Tid: 15:28:50
Postat av: Kevser

Hej MALIN!



Nu vet jag villken du menar! Det va för några veckor sen jag la in de inlägget. Men jag är ledsen för att jag hittade jackan från en Turkisk sida som jag ville ge som ett exempel på hur man ska klä sig rätt.

Datum: 2009-05-11, Tid: 15:34:28
Postat av: Malin

Vet du inte vad den turksiska sidan heter ?



Datum: 2009-05-11, Tid: 15:46:35
Postat av: Anonym

Ja vi har verkligen haft roligt ihop:) de "få" gånger jag var med er;)

Datum: 2009-05-11, Tid: 22:29:22
Postat av: Mia

Jaaaa det var tider det, jag saknar den tiden;)



/ "halvsyster"

Datum: 2009-05-13, Tid: 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0