BAKLAVA

  Nu är vi klara med Baklavan, tack Gud! Det va en himla massa jobb att göra. Jag försökta att inte stå ivägen så mycket men hjälpte till så mycket jag kunde. Det blev 5 ungsplattor baklava, inte lite! Baklavan gjorde vi inte till oss själva. Det är för omskärelsefesten som är på Lördag. Då ska vi äta gott.
  Under tiden mamma och Elmas höll på med baklavan så lagade jag maten snabbt. Det blev ris med auborgine fyllning. Nu ska jag äta mig mätt. Fick höra att maten blev lite stark. Innan klarade jag inte av starkt men nu kan jag inte få smak av maten när det inte är starkt.


Kommentarer

Postat av: Anonym

mumsss va gott med baklava!

Datum: 2009-05-21, Tid: 17:54:35
Postat av: Mia

ooo va gott, själv försöker man gå ner i vikt:( min första dag utan socker och det är ett h.....

Datum: 2009-05-22, Tid: 22:15:06
Postat av: Sofia Sakha'

åååå jag älskar baklava !

Datum: 2009-05-31, Tid: 09:54:47
Bloggadress: http://ssakha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0