Vaken

Nu har jag vaknat duschat och ätit min frukost. Jag kunde inte sova under natten så jag satt uppe till kl 03:00 och läste min bok, Allt jag tänker på just nu är vampyrer och varulvar helt sjukt jag vet. När jag va i dushen så hörde jag en massa konstiga ljud ,direkt började jag tänka på vampyrer jag vet dem existerar inte så jag låtsades att inte höra och började tala för mig att det är grannen. Sen efter en stund bestämde jag mig för att gå ut och kolla. När jag stängde av vattnet och gick mot dörren så  blev det helt tyst. Det va min man som hade vaknat och dammsugade huset. fast att han va lite sjuk. Fan tänkte jag jag borde inte sluta han skulle ha städat hela huset. jag hörde honom plocka undan dammsugaren på en gång. Tack sötis!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Har också hört det, hua, hoppas jag inte åt någon i natt haha

Datum: 2009-03-18, Tid: 10:58:37
Bloggadress: http://KarinOlofsson.se
Postat av: selda

Den boken handlar om bara vampyrer. hehhe jag sa ju dig att lysna inte din stora syster och läs inte den boken.

Datum: 2009-03-18, Tid: 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0