Söndag

Jag har bara suttit och degat framför datan hela dagen. Söndagar är alltid så långtråkiga tycker jag. Finns inget på TV heller som jag kan kolla på. Vi alla sitter bara på soffan och kollar på taket min dotter sitter och fråga om vi ska göra nåt idag. Vad kan man göra en Söndag? Jag ska nog laga nåt gott så vi kan sitta och äta en fin middag tillsammans.

Få se nu vad ska jag laga? Ska surfa lite om jag hittar nåt gott som jag kan laga. Det finns en Turkisk hemsida som jag oftas går in och kollar på om jag behöver tips. All recept är på turkiska men jag lovar man bli bara mätt av att kolla på bilderna. www.portakalagaci.com är sidan.


Kommentarer

Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; allt väl?

Datum: 2009-03-29, Tid: 16:27:29
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?

Datum: 2009-03-29, Tid: 17:22:06
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

mummms

Datum: 2009-03-30, Tid: 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0