Promenad

Idag kände jag att jag behövde vara lite för mig själv. Alla min energi går åt huset och min dotter. Så ibland när jag känner mig helt slut så då brukar jag oftast gå ut själv och ta en promenad och där efter gå upp till min lilla syster som jag gjorde idag. När jag gick upp dit så satt hon med Jessi (kompis) så jag kom precis innan dem börja äta nåt gott. När själva snacksen kom så vart de inte mycket snack. Dem satt mer och glodde på varandra så de hände inte så mycket där istället så lekte jag med Hira (Sumpans dotter) Hon är så söööööt hon ler åt alla som kollar på henne. Man blir nästan sugen på ett till barn när man ser henne. Men nu är jag hemma igen. Om jag inte planerar nåt för morgon dagen så kommer den suga som idag. Varje gång jag planerar brukar de alltid att går bra. Får se vad kan jag göra en fredag låt mig tänka HMMMM
Några ideér???

Kommentarer

Postat av: Emine

Kom hem till mig syrran

Datum: 2009-03-19, Tid: 21:04:17
Bloggadress: http://emoss.blogg.se/
Postat av: summe

jaa kom till mig

Datum: 2009-03-19, Tid: 21:11:02
Postat av: Kevser

Snälla bråka inte men snälla bråka inte om mig hahaha

Datum: 2009-03-19, Tid: 21:12:08
Postat av: summe

haha i´ve no intentions too fight over u sis

Datum: 2009-03-20, Tid: 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0