Ute och leker

Hade lovat min dotter ett bra tag nu att jag ska ta ut henne till gården för att hon ska få leka lite. Jag passade på nu när det va så fint väder. Man märkte på henne att hon inte hade varit ute på ett braaaa tag. Hon bara sprang runt och ville testa alla. Så jag bara sprang efter henne. Hon tyckte att de va så roligt så hon ville inte ens gå hem. Jag fick tvinga upp henne ushh det är den värsta delen att säga nu räcker de nu ska vi hem. För då blir de kaos hon vägrar det känns som om alla kolla på oss då. Men jag fick lova henne igen att jag ska ta ner henne till parken. När det blir de vet jag inte men snart!!!!





Kommentarer

Postat av: summe

haha sacakli nisaaaa

Datum: 2009-03-26, Tid: 13:01:08
Postat av: Z

Va sööööt min snygga yigen =)

Datum: 2009-03-26, Tid: 14:04:51
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Hehe, dom är jättegoda som sagt ;)

Fina bilder föressten !



/ En tjej i storstan

Datum: 2009-03-26, Tid: 16:26:43
Bloggadress: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: summe

du måste uppdatera din blogg oftare tycker jag, o så borde du skriva om lite andra saker än vad du gör under dagarna. Ge oss lite fakta och lite åsikter. Du kanske kan be läsarna ge dig lite tips på vad dom skulle vilja att du bloggade om..

Datum: 2009-03-26, Tid: 16:35:12
Postat av: Angelica L

Hejsan :D

Hur är det idag ??

Kram

Datum: 2009-03-26, Tid: 16:37:20
Bloggadress: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: aamnda

kommentera min blogg ;D eller ta en titt iaf.

Datum: 2009-03-26, Tid: 17:10:35
Bloggadress: http://regnigdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0