Trött

Idag natt kunde jag inte sova så mycket efter som vår lilla dotter ville sova med oss och hon sover som en galning. Denna vecka är min värsta vecka ni förstår nog vad jag menar ;). En gång i månaden när jag hamnar i mina värsta veckor så brukar jag alltid springa runt i huset o bli arg o sur för mig själv. Enda sättet att lunga ner mig och att inte bli arg är att städa jag vet inte varför men det gör att jag slutar tänka på saker och bara koncentrerar mig på huset. Idag vaknade jag kl 10:00 Sen dess har jag städat huset. De första min man sa när han kom in till huset va

- Vafan har du gjort hela huset stinker badhus.

Mitt svar va:

- Jag har bara andvänt lite klor =D

(lite klor) va typ en hel flaska. Aja men saken är ju att nu mår jag super bra! Snart ska jag ut och stor handla då betyder de mycket chips och godis muuuummmmssssss men jag lovar jag ska äta lite som ni vet så bantar jag tråkigt!!!


                                                                                ♥SjalStar♥

Kommentarer

Postat av: Z

hahaha du kan komma o storstäda o göra så mitt hela hus luktar badrum imorgon om du vill =)))

Datum: 2009-03-04, Tid: 15:01:19
Postat av: kevser

Det tror jag icke lilla gumman hahaha

Datum: 2009-03-04, Tid: 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0