JAG

Idag har mina 3 små syskon kommit hem till mig. Ni som undrar hur många vi egentligen är så är vi 8 hela syskon. Jag vet det är mycket men underbart. Man blir aldrig själv man har alltid någon man kan prata med. Något negativt med 8 syskon måste vara att vi finns överallt. Vi är 5 tjejer och 4 av oss bär sjal. Alla som ser oss tillsammans tror alltid att vi är fyrlingar men NEJ det är vi inte, Det är inte stor ålders skillnad mellan oss bara 1 och 2 år mellan varandra.
Om jag skulle föda 8 barn?? Hmm låt mig tänka...Jag har alltid velat ha en stor familj, men nu när jag har en dotter! Hon är verkligen underbar mitt allt. Jag tror inte att jag skulle klara av så många jag vågar inte ens föda mitt andra barn.
När jag fick mitt barn var jag 21 år gammal. Jag va gift med min man som jag lärde känna när jag va 16 år och gifte mig med honom när jag var 19 år gammal. Och nu har vi ett barn tillsammans som har nyligen fyllt 3 år.

Min store syster är inne i min sida ofta och hjälper mig med en hel del för att min blogg ska rulla på. Hon kan ställa en massa frågor till mig som om hon inte känner mig. Hon vill att jag ska skriva om allt jag gör allt jag har upplevt men gumman om jag berättar allt så snabbt så kommer inte det bli roligt jag måste dra på de =) Ju mer frågor folk ställer desto lättare blir det för mig att skriva om mitt liv. Jag brukar oftast dra mig tillbaka när jag känner mig osäker. Jag tror nog att jag ska skriva en bok om mitt liv den skulle vara super bra ingen tvekan där inte. Det kanske jag gör senare i mitt liv HE HE

Nu började att bli för sent jag lovar mig själv varje dag att lägga mig tidigt men det funkar inte. Jag får ta och skärpa mig Sov gott alla Puss O Kram ♥

Kommentarer

Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

8 hela syskon?????!!! åh herregud! dina föräldrar har legat i, bokstavligt talat... =)



♥ UNG MAMMA

www.gotteochvi.com

Datum: 2009-03-19, Tid: 10:43:45
Bloggadress: http://www.gotteochvi.com
Postat av: Kevser

Jaa det har varit full rulle haha

Datum: 2009-03-19, Tid: 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0