Telefon

Igår satt jag och kollade på lite Turkiska serier. Efter att serien är slut så brukar dem alltid visa vad som ska hända nästa vecka. Efter som att jag är så speciell så är det bara jag som kan den. Den första som ringer mig direkt är min lilla syster hon vill veta vad som ska hända nästa vecka men när hon ringer så spelar hon som om ingenting, att hon bara ringer för att prata så ful!!! hahaha.
(Sumpan ringer!)
S- Hej

K - Vad gör du

S- Inget du da?

K- Inget sitter

S- aa ok

K- Du ringer så sent har det hänt nåt?

S- Nej kan jag inte bara ringa min syster o prata eller?

K- Kom till saken vafan vad vill du..

Sen så skrattar hon så fult hahaha och frågar efter vad som ska hända nästa vecka på serien. DESPERATA kvinna!!!


Kommentarer

Postat av: sabina

nej, det är inte jag på bilden. dem kommer från thecobrasnake.com :)

Datum: 2009-03-11, Tid: 12:10:34
Bloggadress: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: shall

Hej.



Det bästa för din hy är att ha en dagcream och en nattcream.



Dagcreamen skyddar dig mot fria radikaler/ yttre påfrestningar.



Under natten påverkas inte din hud lika mycket av föroreningar och annan smuts och då bör du använda en nattcream som är mer konsentrerad på att återuppbygga/ reparera din hud istället för att skydda dig mot fria radikaler vilet din dagcream gör.



Lycka till :)

Datum: 2009-03-11, Tid: 12:29:25
Bloggadress: http://shall.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha du e rolig du kepan när du skriver!

sitter å skratar åt ´ditt å sumey. telefonsammtal hahaha...

Sådär ere med nadia när hon ringer mig, jag vet direkt när hon vill ngt: Jaja nadia vad vill du...

Datum: 2009-03-11, Tid: 13:49:37
Postat av: samira

Det va från mig, glömde skriva mitt namn.

Datum: 2009-03-11, Tid: 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0