Sur

Jag har tagit en massa bilder som jag ville lägga ut men tyvär så går det inte det, Ska alltid vara nåt fel på mobilerna. Man köper en mobil för 3-4 tusen och dem håller knappt ett år det gör mig så sur. Nu när jag köper en mobil ska jag köpa den billigaste som finns då kanske jag inte blir lika sur som nu. Nu har jag lämnat in min mobil till lagning så jag fick en lånetelefon.

Nu ska jag börja göra mig redo ska hem till Sumpan. Hoppas att hon har bakat nåt gott. Det har hon säkert det brukar hon göra nästan varje gång jag går dit. Jag kommer att ta lite bilder från hennes kamer som jag kommer att lägga ut under dagen.

Kommentarer

Postat av: Tess

hej, skriver detta till alla som kommenterade hos mej igår.

jag har en tävling om en kryssning till Östeuropa som går ut i morgon och har ganska få deltagare så det är hög vinstchans, unna dej en resa till ett värde av 3500:- få en heldag i tex tallin.

så va med.

och du ha en fortsatt underbar dag kram

Datum: 2009-03-28, Tid: 17:05:18
Bloggadress: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

åh säg till när bilderna kommit:)

Datum: 2009-03-28, Tid: 17:10:23
Bloggadress: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0