Soffan

Nu sitter jag på soffan tillsammans med min dotter. Jag försöker iallfall att kolla på TV tack vare henne så kan jag inte kolla på nåt efter som att hon är så nyfiken på allt och frågar en massa frågor.
- Varför gör han så,
- Varför blir det så,
- Vad gjorde han. Självklart blir man tvungen att förklara, Och det gör så att jag inte fattar nåt av serien jag kollar på.
Jag har fått min migrän igen har så ont tog 2 alvedon hoppas att det går över snart. Jag får alltid huvodvärk efter att jag har varit i stan. Klarar inte av när det finns för många människor runtom kring. Det gör mig så stressad.
När jag va i stan så trode jag att jag hade handlat en massa saker så jag vill hem. När jag kom hem och kollade igenom de jag hade handlat så såg jag att jag inte hade köpt nåt. Nåt jag glömde att köpa var spets leggins som jag vill ha. Fast detta var iallafall de jag köpte.





Kommentarer

Postat av: summe

de va ju inte lite alls.. speciellt inte jämfört med det jag hade köpt! vilket var 1 kjol bara :S

Datum: 2009-03-21, Tid: 21:57:07
Postat av: D

Vart nyfiken pa OLIV fran vilken butik e de??alkoholfri star det nagot för mig. Tycker du har shoppat mkt..e kkläderna ti flickan oxa nya?

Datum: 2009-03-21, Tid: 22:15:33
Postat av: Kevser

Oliv det e för ansiktet rengörnings grejjer ska testa dem för första gången köpte dem från Kicks...Flickan japp dem är oxå nya fick bägge två för 40kr REA =)

Datum: 2009-03-21, Tid: 22:28:32
Postat av: Sessan ☆

MUMS ;D



Nice shopping!



Njut kvällen

Datum: 2009-03-21, Tid: 22:49:37
Bloggadress: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: sandra

hejsan :) kika gärna in min nya designutlottning som du kan finna här: http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2009/march/designutlottning-nr5.html#comment



ha en fortsatt trevlig helg

/sandra

Datum: 2009-03-21, Tid: 22:53:48
Bloggadress: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Z

Va det där lite nu vart man ju själv sugen på shopping =) Aja vi ses ikväll var god och laga en god middag och laga lite extra så min man kan ta med imorgon till jobbet hahaha

Datum: 2009-03-22, Tid: 10:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0