Simma

Nu ska jag och min dotter åka till badhuset för att simma lite. sisst vi gjorde de tillsammans va hon nässtan 2 år så det va ett tag sen. Jag hoppas att hon inte blir rädd för vattnet när hon är det. Jag måste fo bort dem dåliga tankarna hon har sett dem senaste dagarna så vi får göra en massa saker så att hon glömmer av de. Detta ser jag verkligen framemot att göra. Nu måste jag sluta och skriva min dotter väntar vid dörren. Skriver mer efter att jag har kommit hem igen Ba Byeeee

                                                                                  ♥Sjalstar♥

Kommentarer

Postat av: emines kompis!

haha kul jag ringde emine för typ 1 timme sen hon sa att hon skulle gå och bada med sin syrra så det måste vara du hoppas ni hade det kul!



ps:fin blogg brukar besöka den haha!!!<33

Datum: 2009-03-24, Tid: 19:52:17
Postat av: Daria

Jaaa vart gar du för att simma e de enbart kvinnor eller???

Datum: 2009-03-24, Tid: 20:13:58
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hoppas ni hade det trevligt på badhuset :)

Datum: 2009-03-24, Tid: 22:29:52
Bloggadress: http://myshoebox.se
Postat av: Anonym



tack så mycket, jo det är en bild jag hitta på google faktiskt

Datum: 2009-03-24, Tid: 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0