Semester

Nu är det bestämt att vi inte ska åka någonstans under sommaren så det blir ingen utomland detta år. Men för er som ska ha semester. Ni som planerar att åka till en fin semester ort med familjen nu behöver ni inte titta på när mannen badar vid havet. Jag hittade riktigt med fina Hasema som vi kallar de för. Det är simkläder för muslimska kvinnor som kan bada vid havet med sin familj utan att visa någon kropps del alls. Själv har jag inte testat dem men jag har hört att dem är mycket bekväma att bada med. Själv kommer jag att köpa en sån när jag åker till Turkiet för att testa.



Kommentarer

Postat av: Z

Jaa smidigt för dom som vill bada i stranden.. Själv skulle jag föredra dom stängda sim poolarna.. Om jag inte spenderar min hela semstern i byn vill säga hahaha =)

Datum: 2009-03-16, Tid: 16:30:27
Postat av: Rakan

Man tackar :)

Datum: 2009-03-16, Tid: 17:56:47
Bloggadress: http://rakansblogg.blogg.se/
Postat av: chuu/belsam

läst den här? : http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=448108

Shamsa är ett svenskt företag som gör sånna kläder :D dom e sjuukt sköna att simma i!

Datum: 2009-03-16, Tid: 18:26:45
Bloggadress: http://biscuitofjoy.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Tack så mycket!!

Datum: 2009-03-16, Tid: 18:32:05
Bloggadress: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: summe

hehe dom ser ju inte speciellt snygga ut... avstår hellre från simningen helt än att ha på mig en sån :S nöjer mig med only women bassänger

Datum: 2009-03-16, Tid: 19:07:32
Postat av: Anonym

kiz har typ blivit besatt av din sida e inne 100ggr om dagen för att se om du lägger in nat nytt hahahha

Datum: 2009-03-16, Tid: 20:25:51
Postat av: Kevser

Jag vill testa att snårkla och åka banana så därför är det bra att hasema finns annars skulle jag aldrig kunna göra de..=)

Datum: 2009-03-16, Tid: 20:46:58
Postat av: Kevser

det är super bra att ni gillar min sida det betyder att jag gör bra av mig och det glädjer mig =)

Datum: 2009-03-16, Tid: 21:09:10
Postat av: Anonym

Herregud, vilken värld vi lever i! Bara för att männen inte kan behärska sig så ska vi behöva ha simkläder som ser ut som en jävla pyjamas!! Skitfult och kvinnokränkande.

Datum: 2009-03-19, Tid: 09:07:48
Postat av: Z

Till Anonym: Fult kan det vara kanske det kan jag inte säga så mycket om. Men för oss som VILL och VÄLJER själva att ha slöjjan så är dom här simkläderna en chans att kunna bada i havet. Varför ska slöjjan alltid förknippas med förtryck ingen behöver ha dom på sig ingen tvingar kvinnorna att bada med dom. absolut FRIVILLIGT!!!

Datum: 2009-03-19, Tid: 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0