Seg

Idag har jag varit dålig med alla mina inlägg. Som jag skrev tidigare jag håller på att läsa en bok min syster gav mig och jag kan bara inte släppa boken. När jag lämnar ifrån mig boken tar jag datorn på en gång för att se min blogg. Idag har min flicka fått vara för sig själv hela dagen. Men fortfarande har hon inte hämtat in sina leksaker till vardagsrummet för att leka hon bara sitter på soffan eller så hoppar hon på soffan. Jag tror nog att hon börjar bli mer och mer som mig he he
Fattar inte att jag bara har suttit hela dagen och bara läst bok har inte rört mig så mycket detta är verligen inte jag. Men nu börjar min serie Bir Bulut Olsam en turkisk serie som jag gillar ska se på den nu =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jaaa jag säger ju det! Den här boken har nån speciell dragnings kraft=) Jag har precis fått hem 4de delen Så länge vi båda andas eftersom jag redan läst den med engelsk text så skickade jag den till sumpan nu. Den kom ju ut den 13 mars för någon dag sen så nu e det nog många som sitter framför del 4 skulle jag tro =)

Datum: 2009-03-16, Tid: 21:12:37
Postat av: summe

hehe ja vill nästan börja läsa från slutet hehe för att veta vad som ska hända klarar inte spänningen nästan ska hon li vampyr eller inte för helvete!! Ingen får säga nått för då förstörs hela spänningen!

Datum: 2009-03-16, Tid: 22:06:41
Postat av: Kevser

när jag läser känns det som om jag är tjejen fan shit äcklig jag tänker på boken hela tiden..jag kommer in i en helt annan värs känns det som hahah jag börjat gilla att läsa böker

Datum: 2009-03-16, Tid: 22:19:53
Postat av: samira

Jag kan berätta hur den slutar summe. Hon kommer bli vampyr till sist och sen brinna upp av en låga som kommer sluka upp henne. hahahah skojar bara! Gud vad ni är besatta tjejer!!

Koppla av lite, ni har alltid(speciellt zehra) varit besatta av serier å liknande.

Kevser ta och uppdatera din blogg lite annars kommer jag bojkotta den =) Jag vet hur det är att vara besatt av böcker, kan inte heller sluta läsa en bra bok när jag börjat. Man vill liksom veta hur det går och slutar.

Ta inte emot ngr böcker från zebra mer.

Datum: 2009-03-16, Tid: 22:56:32
Postat av: FINA

Men dom påminner mkt om varann tycker jag :)

Datum: 2009-03-16, Tid: 23:01:37
Bloggadress: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: Din snyggaste svåger

Gjor de du ingenting?

skärp dig,ta din udu(abdest) o gör din salat (namaz)..

Att gå på SIRADULMUSTAKIM (sirat köprusu) 3000 år

Vi kan leva bara på den här världen max 100 år

Blogg una bakiyorum varje dag ona göre:)

Datum: 2009-03-17, Tid: 00:47:27
Postat av: vesna

Nee faktiskt inte + hade ja såna tunna nylonstrumpor haha =)

Datum: 2009-03-17, Tid: 07:41:06
Bloggadress: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Z

Hahahah fan efter att jag läst slut alla 4 delar så vart jag helt förstörd vad skulle jag göra nuuuu inga mer vampyrer =) Jag har köpt 3 sista delarna men jag har inte 1an haha fan va dåligt måste köpa den me så jag har hela serien i min framtida bokhylla haha.. Har någon nå bra boktips som man blir besatt av?

Datum: 2009-03-17, Tid: 10:07:27
Postat av: summe

hehe ja blev alldeles stel där ett tag samira tills jag såg att du skojjade! Zehra inga mer böcker vafann jag har gett upp allt annat mitt hus ser ut som en svinstia pågrund av böckerna!!

Datum: 2009-03-17, Tid: 11:24:25
Postat av: summe

o jag håller med samira du borde uppdatera sidan oftare

Datum: 2009-03-17, Tid: 11:25:45
Postat av: Anonym

hej, detta låter som en sjuk fråga men skulle du kunna dansa för pengar? detta är bara en allmän fråga från ett inlägg i min blogg så ta det inte bokstavligt.

Datum: 2009-03-17, Tid: 15:03:37
Bloggadress: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

äh va gör man inte för pengar liksom :P

Datum: 2009-03-17, Tid: 16:34:37
Postat av: Anonym

äh va gör man inte för pengar liksom..haha

Datum: 2009-03-17, Tid: 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0