Nisa blir arg

Just nu sitter jag och min dotter i mitt rum. Hon har plockat alla skor som jag hade lagt undan efter som dem inte passar henne längre. Hon försökte få på sig alla men det går inte då blir hon så arg...Jag förklarar för henne att dem inte passar henne att dem är får små barn att vi kan ge dem till mosters lilla flicka. Men det vill hon inte hon tycker att alla skor är Bajs korv. Nu blir hon så arg att hon biter min storstån aajjjj!!!!! hahah ohhhh nu gråter hon för att hon fick ont i tanden. Jag vet inte vad jag ska göra med henne hehe okej nu har hon valt två olika skor som hon vill ha på sig.



Kommentarer

Postat av: Z

hahahahaha såååå typiskt min yigen:p cingan nisa!! hahahaha synd att jag inte har flicka skulle ta dom o sätta på henne medans nisa tittade på tortyyyr=)

Datum: 2009-03-11, Tid: 16:02:54
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Datum: 2009-03-11, Tid: 16:48:13
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: summe

haha inte lite skor för en 3åring

Datum: 2009-03-12, Tid: 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0