Kermes

Idag kommer jag inte att vara hemma ska till Skärholmens moské till kermes som jag sa tidigare. Jag skulle igentligen vara där 09.00 men jag vaknade precis kunde inte gå utan att skriva lite i min blogg. Fast jag ska skynda mig. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig måste springa in till rummet och hitta nåt..sen efter är det flickans tur hon är lika viktig som mig.
Jag har sagt flera gånger om att jag ska ta bilder men har aldrig blivit av. Men nu lovar jag ska ta bilder idag och lägga ut under dagen så får ni se vad jag hade på mig och vad vi åt under dagen. Hej så länge =)

                                                                                                ♥SjalStar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0