Jobb

Igår när jag va i arbetsförmedlingen så redde vi ut vissa problem som hade hänt. Jag hade skrivit in mig för några månader sedan men helt plötsligt blev jag bortglömd och dem slutade att höra av sig. Sen efter 3 månader fick jag ett mail om att vi måste träffas att ett fel ha inträffat. Så när jag va där så började dem be om ursäkt varannan minut. Jag tänkte bara varfan händer kom till saken vad ska hända nu? Så vi kom fram till efter som att jag inte har ett jobb så ska jag få ersättning =D Ja det funkade ju för mig och då betyder det att jag måste vara i ams oftare och söka jobb varje dag. Så idag ska jag sitta och söka jobb får se om det blir nåt.

Kommentarer

Postat av: lisa

ja, visst är de mycket snyggt! :)



lycka till men jobben idag då! :)

Datum: 2009-03-19, Tid: 11:53:49
Bloggadress: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =) tyck till <3

Datum: 2009-03-19, Tid: 14:23:30
Bloggadress: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0