Intervju med Blondinbella?

När jag kollade mina kommentarer som jag fått så va det någon som skrivit om att Blondinbella söker en tjej med slöjja för en intervju. Självklart gick jag då in i hennes blogg och kollade vad det var frågan om och ja da det va alldeles rätt. Blodinbella vill intervjua en tjej med slöjja och även en muslimsk tjej som inte vill bära slöjja.
Vad tycker ni ska jag ställa upp? Det gör jag nog gärna faktiskt, ville höra era åsikter innan jag mailar henne. Om inte hon redan bombaderats av mail av tjejer med slöjjor haha vi får se.

Flöda på med kommentarer nu! Det är nu jag behöver dom!!

Kommentarer

Postat av: Daria

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA dig vill vi se pa intervjun absolut

Datum: 2009-03-17, Tid: 15:28:34
Postat av: Z

Ja jag säger ju de go for it=) Show us what u got!

Datum: 2009-03-17, Tid: 15:47:35
Postat av: summe

självklart!!

Datum: 2009-03-17, Tid: 18:52:24
Postat av: samira

Absolut det ska du göra!

Vem vet, du kanske får mer reklam för din blogg som kan utvecklas till annat. Som sagt man, chanser ska man ta när dom dyker upp för man vet aldrig vad dom kan leda till.

Lycka till om det blir du!

Datum: 2009-03-17, Tid: 22:00:23
Postat av: xx

jaaa klart vill hemskt gärna se dej

snällaaa gååååå

Datum: 2009-03-17, Tid: 22:19:50
Postat av: Anonym

näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Datum: 2009-03-17, Tid: 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0