HMmmmm

För ett tag sedan vad jag volentär kassör i Skärholmens moske. Och nu vill dem tacka oss alla som va med och hjälpte till med en god Indisk mat. Idag ska jag vara där klockan 17:00.
Innan jag går dit ska jag ta en runda i Skärholmen Centrum.
Det känns som om det inte finns något fint längre i affärerna. Så varje gång jag går in så kollar jag bara på smycken och går ut. Men idag jag ska jag gräva lite extra ska se om jag hittar nåt. Jag vill ha nåt fint tunt mycket sommrigt. Det ska vara blommigt fina färger.
Här om dagen hittade jag en jätte fin kjol i Åhléns den va så fin men tyvär va den för kort. Det är så typiskt, Antingen ska alla kjolar vara för korta eller för fula. Så det blir så svårt för oss att hitta de vi verkligen vill ha. Men nu är min Mamma och Pappa i Turkiet så jag kan beställa lite kläder från dem. Ska ta och ringa dem redan nu och säga att dem får köpa lite kjolar till mig.



Kommentarer

Postat av: Z

Den här va faktist grymt cool. Men som du säger alltid för korta:/

Datum: 2009-03-25, Tid: 12:48:55
Postat av: Daria

E dom alltid för korta eller e det du som e för lang hehehe det va en komplimang absolut ;)

Datum: 2009-03-25, Tid: 13:38:23
Postat av: Kevser

Denna kjol är fin men tyvär kort....Fast när man hittar en lång s¨är kjolen oftast ful...

Datum: 2009-03-25, Tid: 14:46:51
Postat av: sofie

men jag undrar, om kjolen e för kort men kan du inte ha såna där täckaned strumpbyxor ? eller så köp tyg som passar in på kkjolen och förläng?

ursäkta om jag verkar okunnig men jag är inte så insatt i din religions seder så du får ursäkta mig okunniga en =)=)



ps_ kjolen var fin!

Datum: 2009-03-25, Tid: 21:51:14
Bloggadress: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0