Ikea

Kollade lite i Ikeas hemsida. Jag gillar inte deras hemsida så mycket efter som att dem lägger in så lite sortiment fast dem har så mycket. Det är inte ofta jag går dit men nu känns det som om jag borde ta en sväng till Ikea. Jag behöver en data/skrivbord. vi har ju köpt en laptopp så jag gillar inte att vi bär runt den över hela huset. Det känns skönare att ha den på ett ställe. Men idag tror jag inte att vi kommer att kunna gå men kanske imorgon. Fast detta är några av grejerna jag vill köpa.





Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej! Vill bara påminna om att imorgon lottar jag ut vinnaren av bamboo örhänges tävlingen! Det är sista chansen nu... Var med och tävla!=)=)

Datum: 2009-03-28, Tid: 16:08:11
Bloggadress: http://queenies.blogg.se/
Postat av: summe

snyggt. jag är också ganska sugen på barn gungstolen. skulle passa in i hiras rum som jag håller på inreda..

Datum: 2009-03-28, Tid: 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0