Hemma nu!

Äntligen hemma. Det har varit en jobbig dag idag. Under hela dagen har vi stått och sålt en massa bakelser. Måste säga allt va super gott. Man blev så mätt av att bara se vad folket hade bakat. Jag köpte lite extra baklava som jag tog hem. Det är inte ofta man kan köpa sånt så jag passade på när det fanns. Gud jag som bantar jag bara vräker i mig saker måste sluta med de. Men kolla in bilden man kan ju inte säga nej till detta. Idag va de ett undantag nu måste jag verkligen sluta upp me allt smått och gott hehe....




Kommentarer

Postat av: Z

uff snacka om att jag oxå blev trött.. imorgon ska jag jobba men du får sova blää!! Men det va gott jag köpte inte ens hem baklava va dåligt! haha neyse bende yaprak sarmasini yeyim yetiniyim iii ;)

Datum: 2009-03-07, Tid: 20:13:47
Postat av: Kevser

Jag blir så sugen på Tårtan borde äta mer av den...heheh

Datum: 2009-03-07, Tid: 20:25:07
Postat av: Daria

Oj Oj Oj väldigt lämpligt bord att ga upp i vikt pa mumsss

Datum: 2009-03-07, Tid: 22:22:17
Postat av: Kevser

Detta va ju inte allt det fanns så mycket som inte fick plats oxå...

Datum: 2009-03-07, Tid: 23:03:45
Postat av: summe

uf ben iyiki gelmemissim kermese yoksa göcururdum, yeminimide bozardim vallaha :)

Datum: 2009-03-08, Tid: 14:55:41
Postat av: mikaela

oj! gissa om ja blev hungrig nu? ;)

Datum: 2009-03-10, Tid: 17:04:18
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se/
Postat av: f/m.

Underbar blogg!



ufff så gott det ser ut :)

Datum: 2009-04-07, Tid: 00:58:43
Bloggadress: http://tturkeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0