Hemma

Nu har jag kommit hem efter en runda i Skärholmen Centrum. Idag gick vi runt en heldel fast jag köpte inget specielt till mig själv. Jag kollade lite mer efter en fin klänning till omskärelsefesten som kommer att bli snart.

Jag måste bara säga en sak varje gång vi ska ut till centrum eller ut för att göra nåt så är det alltid folk som tittar och stirrar jag  vet inte vad dem tänker men det sjukaste är när folk som bär sjal också kollar som om dem aldrig har sett någon med sjal. Det kan vara lite irriterande. Jag har absolut ingen problem om någon skulle komma fram och fråga men att folk stirrar gör mig mer arg. Det är som att jag ska stirra på alla människor som inte har sjal...

Jag köpte en fin ring till mig och en söt liten kjol till min dotter, Därefter så gick vi för att fika det va Sumpan som bjöd Tack..!!!

Kjol till Nisa från H&M


Varm Choklad med Paj till de Vuxna

Till de små

Kommentarer

Postat av: Z

Onelengggg hahaha o paj neydi öle jag vill oxå haaa!!!

Datum: 2009-03-30, Tid: 20:18:51
Postat av: Daria

Varför gick vi aldrig pa fika när ja va där för...nu blev jag gaaalet sukten allvar assa..

Datum: 2009-03-30, Tid: 20:25:13
Postat av: Anonym

Jaa men du snålade ju bara sa att du kunde baka mycket godare hemma du slösar inte pengar på sånt bara choklard och kläder!!! Detta va till Daria

Datum: 2009-03-30, Tid: 20:27:24
Postat av: Bea

sv_: måste vara något fel på min mail för jag har inte fått något, mailade min adress nu, fick du det?

Datum: 2009-03-30, Tid: 20:32:31
Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: samira

Hahahaha gud vad jag skrattar!

hahahah Elias som e 2 år dåra han står brevid mig här vid datan (han vill inte sova)kom precis in på din sida för å kika lite å då såg han din profilbild som du har å skrek: mormor! å peka på din bild! Där mormor upprepade han flera ggr hahahahah bara för att mamma oxå har sjal ju.

hahahaha ååå vad jag skrattar åt honom nu!

Elias till kevsers profilbil: Där mormor mamma! =)

Datum: 2009-03-30, Tid: 20:42:13
Postat av: Evelina

söt kjol :D

Datum: 2009-03-30, Tid: 21:02:37
Bloggadress: http://lillie.blogg.se/
Postat av: summe

hehehehe samira så va yusuf också när han va liten han gick bara till dom som hade slöja på sig, så mina kompisar brukade sätta på sig slöja för att få pussa honom :))

Datum: 2009-03-30, Tid: 21:13:28
Postat av: samira

Hahahaha näää va söt. Ja imorn e en stor dag för yusuf å yasir, hoppas allt går bra.

Datum: 2009-03-30, Tid: 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0