Barnvakt

Idag ska jag passa min store systers två små söner jag har precis gjort våfflor och ätit klart. Nu har jag skickat in dem till vardagsrummet och öppnat Nintendo Wii åt dem så att jag kan sitta i köket och blogga lite. Jag ska inte sitta och gnälla om att jag är trött det är jag men det är så sällan dem kommer till oss och leker. Min dotter sitter och sjunger Touch me touch me en refräng av en indisk låt. Nu kom hon för att ta min mobil och lyssna på låten nu tror jag att jag ska in till dem o dansa av mig lite stress.

Som jag skrev tidigare så skulle min kusin föda idag just nu är hon i sjukhuset och kämpar på. Kom igen gumman You Can Do It!!! 


                                                                                                   ♥SjalStar♥


Kommentarer

Postat av: M

hangi kuzenin?

Datum: 2009-03-05, Tid: 17:47:23
Postat av: Kevser

Amcamin kizi

Datum: 2009-03-05, Tid: 17:49:47
Postat av: M

aha okeej :)

Datum: 2009-03-05, Tid: 20:27:42
Postat av: Z

den längst ner skulle jag vilja haaaa =)

Datum: 2009-03-06, Tid: 08:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0