Arg

Asså kan det vara så himmla svårt att sova??? Min dotter vägrar att sova hon ska alltid hitta på saker ajj jag har ont i ögat, ajj jag får ont i örat, tvinga sig att spy för att vi bara ska lyfta upp henne från sängen. Jag är så trött på att förklara för henne att hon måste sova. Klockan är 00:30 och hon gråter fortfarande. Gud jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir så arg och sur. Av min ilska kan jag inte heller sova. Själv så väntar jag på att hon ska lägga sig och sova lite tidigt så att jag hinner vila lite själv men nej hon får absolut inte missa nåt hon måste vara med o se och höra allt som händer runt om kring henne. Jag älskar dig gumman men så här kan de inte forsätta. Måste hitta en lösning omedelbart!!!!

                                                                                              ♥SjalStar♥

Kommentarer

Postat av: bella

låter som hon är inne i en riktig trots ålder nu hehe.

Justin är 2år nu och har kommit på att man kan få vara uppe längre om jag gör så att jag spyr, då får man bada lite och då har det gått 30min till. men nu har det varit lungt ett tag och han somnar vid 19:30 hehe. hoppas ni mår bra //Puzzzzzzzzzz

Datum: 2009-03-09, Tid: 01:33:30
Bloggadress: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Kevser

lycko dig va har testat en massa jag hobbas att det är bara en period som går över...

Datum: 2009-03-09, Tid: 09:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0