Arg Som FAN!

Idag gick jag min dotter, Syster och hennes 5 månaders dotter till Biblioteket. Det va första gången jag såg ett bibliotek med så mycket ljud. Jag är van vid att man visst har mobilen på ljudlös och försöker gå så lungt som möjligt. Men här va de tvärtom folk pratade i telefon sprang runt barnen lekte kull. Efter en stund bestämde vi oss att gå istället. När vi var på väg ut så ville min dotter ha ett glas vatten. Vi gick in till en av de närmaste Wc dem hade lagt muggar så att man kunde dricka vatten under tiden hon drack så började vi klä på oss våra jackor. Vi hann inte ens knäppa våra jackor så kom en man och ställde sig mitt framför dörren och sa med arg irriterande röst

- Vad håller ni på med!

Jag blev lite chockad och sa bara

 - Vi är här för att ge lite vatten till min dotter.

 Då började han att gapa och skrika

- Va fan håller ni på med jag har städat ni skiter ner här jag, måste inte städa efter er.

Han stog och började darra på hela kroppen och säga så gör ni hemma hos er mamma och är så rädda att ni inte vågar röra på er. Jag började bara att skratta för jag trodde att han började skämta. När jag vände bort huvudet för att kolla på min syster och fråga vad håller han på med. Så såg jag att han sprang mot dörren och försökte låsa in oss.
Jag sprang och knuffade på dörren men han flyttade inte på sig sen kom min syster och knuffade me så han kunde inte låsa. Jag blev helt stel min dotter börja att gråta. Då blev jag helt galen och började skrika åt honom

- Är du dum eller vad FAN håller du på med.

Då vände han sig om och öppnade städ förrådet bakom sig och tog ut en mopp stav. Det va bara själva pinnen. Han började gå emot oss och trode att han kunde slå oss med den. Jag blev helt galan Vad tror han att han kan göra slå oss??? Tror han att jag inte kan prata svenska eller inte kan försvara mig. Det flesta ser oss som easy target! Jag kan Svenska jag är född här jag vet hur reglerna funkar här! Jag är fortfarande så arg. Hur kan man bete sig så bredvid små barn. Att det finns sådana galna människor.

Kommentarer

Postat av: Sara

Brukar du träna på F&S?

Datum: 2009-03-23, Tid: 18:02:17
Bloggadress: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: C

MEN VILKEN IDIOT!!! Måste ju ha något allvarligt fel!

Datum: 2009-03-23, Tid: 18:44:37
Postat av: Anonym

störd människa asså....

Datum: 2009-03-23, Tid: 19:03:40
Postat av: Anonym

Du skäm e de sant??? Va han gammal eller??? Hur kom ni ut sen da???

Datum: 2009-03-23, Tid: 19:04:56
Postat av: samira

Fan jag kokar av ilska bara av att läsa det här!

Vilken jävla idiot, oj oj vet inte vad jag skulle ha gjort om det där va jag! Du känner mitt temprament kevser.

Hoppas det gick bra med er och lilla Nisa stackarn.

Datum: 2009-03-23, Tid: 19:12:41
Postat av: Linda

Usch, är ju det. Hållt på hela kvällen nu med och känns som grejerna aldrig tar slut.:( Men visst är det roligt!:)

Datum: 2009-03-23, Tid: 20:47:24
Bloggadress: http://misslindis.blogg.se/
Postat av: Daria

Men hur kom ni ut sen da?? Va det en gamling??

Datum: 2009-03-23, Tid: 21:58:47
Postat av: Kevser

Fan va runt 30-40 års ålden vi ska nu anmäla honom! han lyckades inte låsa in oss men han kämpade för att göra de.jag och sumpan försökte att hindra honom...Ni anar inte hur jag kokade...nisa blev shit rädd och bara grät han knuffade barnvagnen där lilla flickan låg och hon vaknade va ljudet och började gråta hon med....

Datum: 2009-03-23, Tid: 22:04:50
Postat av: Anonym

haha vilken jävla dag alltså!! vi borde fan låtit honom låsa in oss o ringt polisen från toaletten då hade han haft att göra med! jag tänker mest på vad som hade hänt om det va några barn från biblioteket som va där istället för oss o drack vatten.. vad hade han gjort mot dom?!

Datum: 2009-03-23, Tid: 22:16:52
Postat av: Ani

OMG-vilken sjukt läskig gubbe! Sprang han efter er med moppen? Hur slutade det???

Datum: 2009-03-24, Tid: 09:46:21
Postat av: Kevser

Han vifftade den mot oss och försökte skrämma oss men det funkade inte så bra...Han måste absolut ta och söka hjälp. Men nu har vi anmält honom.

Datum: 2009-03-24, Tid: 10:06:43
Postat av: Gülsevil

Vad bra att ni har anmält honom!!! Jag vet inte vad jag skulle göra om jag var i er situation!!



Konstiga människor finns överallt...

Datum: 2009-03-24, Tid: 10:18:14
Postat av: Josefine

oj herregud.

du borde anmäla honom!

Datum: 2009-03-24, Tid: 14:42:04
Bloggadress: http://brightsideof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0