AJJ

Kom hem för en stund sen från Sumpan asså den där kvinnan jag vet inte om hon är klantig eller om hon gör mig illa med flit. Varje gång vi är tillsammans ska hon alltid skada mig, Som idag jag försökte fixa till köks stolarna innan jag gick ut och hon bara puttar på ena stolen så att jag slog mitt knä så hårt mot andra stolens ben AJJJ. Jag har fortfarande ont det kommer nog bli en blåtira.

Idag ska jag vakna tidigt ska åka till Stan och gå runt lite får se om jag hittar något fint. Senare mot  kvällen ska jag hälsa på min kusin som har fött barn så nyfiken alla säger att pojken är kopia av sin pappa. Jag förstår inte varför alla barn ska likna sin pappa samma sak med min dotter...Hon liknar sin pappa men som person är hon precis som mig vi är lika envisa. Jag är så stolt över mig själv  efters som det är alltid jag som vinner HI HI HI. Nu börjar det bli sent ska försöka att läsa innan jag lägger mig. Natti Natti.

Kommentarer

Postat av: summe

haha jag är ingen kvinna!!!!

Datum: 2009-03-21, Tid: 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0