10:10

Idag vaknade jag av att min dotter låg bredvid mig och pussade mig så mjukt på kinderna. Hon har lärt sig att klättra ut från sin säng. Det är ju skönt innan va de att hon skrek MAMMA typ 100ggr innan jag hann springa in till hennes rum och ta upp henne från sängen. Efter att vi pussades klart så ville hon kolla på tecknadfilm som vanligt. Nu sitter hon och kollar på Disney Channel.
Idag ska jag försöka åka till Ikea får se om jag kan dra med mig min syster. Hörde att de va rea på barn bord och stolar. Jag älskar att åka till Ikea man kan alltid köpa nåt billigt och användbart det gillar jag.
Ohh nu börjar min mage kurra måste äta lite frukost och sen ringa syrran....


Kommentarer

Postat av: Z

Vad mobbat jag åkte dit ensam för jag trodde du inte skulle följa me.. Inte för att jag gick runt sååå mycket men lite grejjer fyndade jag iallafall=) Man går aldrig ut tomhänt därifrån..

Datum: 2009-03-20, Tid: 13:16:16
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bild pa bordet o stolarna fran ikea?

Datum: 2009-03-20, Tid: 22:56:09
Postat av: Kevser

det va meningen att jag skulle gå och köpa dem men min syster hade gåt utan mig så det blev ingen ikea

Datum: 2009-03-21, Tid: 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0