Picknik

Jag trode att vi skulle till sätra badet men så blev det inte vi åkte till Vårby badet. Jag har varit där så ofta nu dem senaste dagarna så dem börjar att känna igen mig där. Lite pinsamt får ta de lung lite. Men det va helt ok vi alla lagade nåt hemmifrån och tog med oss.
Jag satt där med mina syskon och deras männ vi hade det super kul. Vi tände på vår vattenpipa efter maten rökte lite allihopa.

Efter det ville Nisa gå och doppa fötterna i vattnet.
Hon lekte där med sin kusin. Det va första gången för honom han va lite blyg och rädd från början. För Nisa va det absolut inga problem hon är så van nu så hon visste direkt vad hon skulle göra. Springa rakt in i vattnet. Men efter en stund så kom han också igång. Han bara sprang farm och tillbaka doppa fötterna i vattnet.  Han va överlycklig!

Sen sist blev det lite bröd till den vackra Svanen. När jag såg svanen kom jag att tänka på SvanPrinsessan gud så många gånger  jag har kollat på den när jag va liten. Vi tog en massa fina bilder som ni ska få se lite nu.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0