Sumeyye lagar mat

Idag när Sumeyye kom hade hon hadlat lite kyckling filé och lite gönsaker till de. Hon lagade en kyckling rätt som hon hade lärt sig ifrån en Turkis mat program.
Hon stekte gönsakerna först sen delade hon kycklingarna i två delar. Sen efter fyllde hon stekta görnsakerna i kycklingen och rullade dem och stängde igen dem med tandpetare. Där efter fick dem stekas lite till.
Det va nåt i den stilen om jag inte såg fel. Och jag lagade färsk potatis och risen är ifrån igårdagen.
Det va utmärkt det smakde så gott. Jag råder er om att testa det hemma. Det tar lite tid att laga men det är de värt.



Kommentarer

Postat av: daria

kunde ni inte visa exakt hur ni lagade rätten sa skulle de vara enklare...men ser läckert ut..

Datum: 2009-06-16, Tid: 18:54:03
Postat av: Z

Det där ser ju skiiit gott ut fan jag borde ha kommit :/

Datum: 2009-06-16, Tid: 22:12:09
Postat av: Sjalstar

Viss det smakade sååå gott oxå...du missade tyväääääääääär

Datum: 2009-06-16, Tid: 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0