sluuut..

Är helt slut! De har varit så mycket spring hela dagen, nu pustar jag ut lite framför datorn. Eller försöker pusta ut rättare sagt, Nisa står gapandes brevid men har lärt mig att ignorera hennes skrik.
Det va en lyckad present till pappa, första gången han blev riktigt nöjd av en present han fått, så de va ialla fall skönt!

Sitter nu o smaskar i mig lakritsgodis (rea i coop till er som blir sugna!) Alltid när det finns mycket av något gott hemma så betyder det 99,99% att det är rea på varan någonstans i Skäris hehe. Aja gott folk nu ska jag ta krypa in i säng och försöka sova! NATTI NATTI


Här är en bild på mobilen pappa fick;


Kommentarer

Postat av: summe

jag skulle oxå bli glad om jag fick en mobil i present ...

Datum: 2009-06-04, Tid: 14:22:57
Postat av: Z

Jag meee ;)

Datum: 2009-06-05, Tid: 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0