Sjal Modell

Eftersom jag bara sitter så tänkte jag att jag kan göra något roligt. En Sjalmodell. Men det va inte så lätt som jag hade tänkt mig. För att göra en sjalmodell behöver man någons huvud och eftersom att jag bara har min igen så kan jag tyvär inte göra på mig själv. Så jag lånade min brors basketboll. Men det blev för svårt den bara rullade runt. Men jag försökte göra något litet iallfall så att jag kan visa er. Jag har inte så många nålar hemma så jag fick ta dem jag hade. Men strunt i nålarna. jag är inte helt klart jag har bara gjort framsidan på Sjalen hela baksidan står helt kvar. När jag gör baksidan vet jag ej. Men jag ska se om jag hittar någon frivillig som vill låna ut sitt huvud till mig.

Steg 1


Steg 2


Den modellen jag försöker att göra är en modell som man brukar att ha när man går på fester eller bröllop.
Som jag sa tidigare jag är inte helt klar!

Kommentarer

Postat av: Z

Härifrån ser det snyggt ut ser fram emot resten =) Låt det inte ta för lång tid bara!!

Datum: 2009-06-15, Tid: 18:33:27
Postat av: Anonym

Fiiiiin bloggg



alllt bra?

Datum: 2009-06-15, Tid: 22:24:22
Bloggadress: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0