Mat i Ugnen.

Nu har jag lagat dagens mat. Det blev Makaronelåda. Det va så det hette om jag nu inte minns fel. Det är så svårt att veta vad man ska laga varje dag ibland får jag bara stopp i hjärnan. Jag hade planerat någon annan mat rätt men men...
Nu är allt klart har dukat bordet gjort salladen tagit ut makaronerna från ugnen och väntar på att Sumpan ska komma så vi alla kan äta tillsammans.

Jag har fortfarande ont i tanden. Jag vet inte vad jag ska göra. Vågar inte gå till tandläkaren sist jag va där va typ för 3-4 år sen. Med lite tandvärk kan man ju väl leva...

Kommentarer

Postat av: Z

Det första du gör på måndag är att RINGA OCH BOKA TID till tandläkaren!!!

Datum: 2009-06-27, Tid: 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0