HemmaFruar Möts

En lördag borde ingen sitta hemma. Alla borde passa på att gå ut med sin familj göra nåt kul eller träffa nära och kära. En lördag borde ingen sitta hemma och deppa. Upp och hoppa ni alla som inte har planerat nåt. Ta din mamma, pappa, kompis vem det nu kan vara och gör något. Ni som vill ta det lungt gör det en Söndag. Söndagar är så långa och tråkiga.

Själv ska jag och några hemmafruar träffas och ta en fika. När hemmafruar träffas så brukar rykten gå snabbt. Husen städas maten lagas Tet blir klart innan vi kommer och en massa goda bullar bakas.
VARFÖR? för att vi som kommer på besök kommer att betygsätta allt från topp till tå. Detta talas inte högt men allt finns i minnet. Varje ögonkontakt betyder något. Om inget av detta är gjort så är det bara MINUS! Detta gäller för alla hembesök som görs.

Nu ska jag göra mig fin för dagen. Vad jag kommer att ha får ni se senare.



Kommentarer

Postat av: Z

Vi får se hur det här slutar =)

Datum: 2009-06-06, Tid: 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0