Hemma!

Nu är jag hemma igen tänkte bara blogga snabbt innan jag lägger mig, dagen slutade hos summe. Kollade på Kurtlar Vadisi Pusu hemma hos henne. Jag och Z mutade Emine så hon skulle ta hand om barnen idag så vi får titta på serien i lugn och ro för engångs skull! Och det fick vi! Summe bjöd på en massa gott men godiset paxade Yasir för! Så vi fick nöja oss med choklad och chips :) 

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker han är snygg eller inte.... men nått är han ialla fall! Men troligtvis så är det mest rollen han spelar som gör honom till det jag inte är säker på att jag tycker...



God Natt på er!

Kommentarer

Postat av: Z

Den här serien är bara bäst alltså!!

Datum: 2009-06-05, Tid: 00:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0