Hågelbyparken

Efter all funderan och snack har vi till slut bestämt oss vart och vad vi ska göra. Vi ska åka till HågelbyParken i Tumba.
Jag är så irriterad på allt och alla igentligen har jag inte ens lust att göra ett shit. Men bara för barnens skull. Vill inte att dem ska sitta inne och bara gråta för att jag är irriterad plus att man aldrig vet hur vädret kommer bli imorgon. Dem få dagarna vi får sol så måste dem vara ute och leka.
Jag har lagat lite kalla sallader för oss vuxna och till barnen kommer vi grilla lite korv. Det kommer nog att bli bra. Nu ska jag se vad jag kan ha på mig denna dag.

Hågelbyparken


 




Jag har hört så mycket om Håglebyparken men aldrig varit där. Kollade in deras hemsida nyligen och det finns en massa aktiviteter man kan göra där. Men idag kommer det inte bli så mycket för oss. Tror nästan att det kommer vara pullpackat! Idag får vi njuta av naturen och de vacka vädret


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0