Grill

Så gott med grill. Vi grillade en massa och åt oss mätta. Jag åt för snabbt så jag fick ont i magen. Min store bror fick sköta grillningen som vanligt. Han har blivit mässtare på att grilla. Det blev verkligen en bra dag för min del. Eftersom jag har varit innomhus så många dagar. Nisa hon behövde verkligen detta. Hon va så duktig och lekte med sina kusiner så fint. Och nu sover hon gött hoppas att hon inte vaknar och sover hela natten. Hon är lite dålig med sömnen tyvär. Jag har så ont i huvudet så jag tror jag måste lägga mig och vila. Nu får nu njuta av bilderna från grillen.


Brorsan Grillar


Kärlek



Min nya jackaaaaa



Sist men inte minns något absolut måste efter all mat CAY! (te)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0