Fyndat

Igår va det fullt upp med flytten. Vi började tidigt på mårgonen och slutade sent på kvällen. Men fortfarande är det inte klart. Jag trode aldrig att min storesyster hade så mycket kläder. Så mycket som hon hade i sitt skåp hade hon i sin källare med. Hon visade några kläder hon ville slänga hon hade knapt andvänt dem 2 ggr. Så jag passade på att ta några sommar plagg. Samtidigt så hittade jag en massa fina väskor som hon inte ens har andvänt. Varför köper man så mycket när man inte ens andvänder dem man har hemma. Jag tycker att det är så dumt att ha 10 olika väskor hemma och fortfarande vilja köpa nya.

Igår va det så varmt ute så jag passade på att ha på mig kläderna och väskan jag tog från min syster.
Igår gick man runt med linne kläder och solglasögon och idag sitter man och fryser funderar nästan om man borde ha på sig sin vinterjacka.

Detta va under packningen. Jag hittade lite sommar väskor.


Detta blev Igår dagens fynd


Så såg jag ut igår efter att jag hade fyndat klart.

Kommentarer

Postat av: summe

mysigt mysigt, perfekt passande outfit till vädret

Datum: 2009-06-02, Tid: 13:00:51
Postat av: sara

det e faktiskt haram och visa händerna och att dessutom visa hela halsen:S så kneppigt



du verkar vara hel depprimerad människa alltdi har inte något och göra har du inte en man? vänner?



Datum: 2009-06-02, Tid: 14:01:00
Postat av: sara

föresten vf visara du aldrig en bild på dig en som syns



vadå är det ett synd

Datum: 2009-06-02, Tid: 14:01:58
Postat av: derya

den där väskan ville ja ha när ja va där för nat ar sen men hon sa att den va alldeles nyyy sa ja tog inte den....sana nasipmis demek alcak :P

Datum: 2009-06-02, Tid: 20:54:01
Postat av: samira

VEM e den här tönten Sara, hon kan väl börja lära sig svenska ordentligt och hur man skriver rätt innan man yttrar sig och skriver till andra.

Jaa kevser, Derya chingade för väskan först så den får du ge till henne =)

Varför har jag aldrig träffat din dotter innan för, jag älskar henne, helt underbar!

Tänk om alla barn va som henne.

Ville inte att hon skulle sitta hos din mamma och dom andra vuxna å ha tråkigt så jag hämtade henne till mig och trodde hon skulle va blyg då, men nääääeee.

jag vill ha en sån söt å snäll flicka som henne.

Datum: 2009-06-04, Tid: 20:57:59
Postat av: Z

Det är bara att ignorera sådana kommentarer som kommer ut från sånna som "sara".



Haha samira du ska se henne hemma söt e hon alltid men snäll hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... hahahaha

Datum: 2009-06-05, Tid: 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0